مـــــــادرانـــــــه
سایت مشاوره رایگان بارداری-تعیین جنسیت جنین قبل و بعد از حاملگی-پسر یا دختر-محاسبه دقیق زمان تخمک گذاری-عوارض سقط جنین-شکل پرده بکارت
صفحه نخست | فهرست مطالب | کد ساعت آدمک | شعرهای کودکانه | ابراز عشق به همسر | پیشگیری از بارداری | کتاب آشپزی رایگان
برای پسر دار شدنبرای دختر دار شدن

تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری =>    روش تغذیه     روش زمانبندی     روش مزاج    روش آی یو آی    روش آی وی اف
تعیین جنسیت جنین بعد از بارداری =>    روش آزمایش خون    روش سونوگرافی    روش طب سنتی بوعلی سینا    روش مزاج

بارداری هفته به هفته | زمان تخمک گذاری | تشخیص بارداری | سن حاملگی | تست بارداری | سلامت جنین | عکس جنین | فیلم مراحل رشد جنین
آموزش شب اول عروسی
Google

در اين وبگاه

پر بازدیدترین ها
نگارنده: هستی - ۸ بهمن ۱۳٩۱
حتما شما نیز شنیده اید که رژیم یا رژیم های خاصی هستند که می توانند چربی های اضافی شکم را از بین برند و موجب کاهش سایز دور کمر گردند . ولی آیا یک رژیم غذایی می تواند به طور اختصاصی موجب کاهش سریع سایز شکم و دور کمر گردد؟
هفت غذای چربی سوز
خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در انها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت.
 
برترین ها: 
جمعه: برای صبحانه تخم‌مرغ بخورید. نتایج تحقیقی که در ژورنال تحقیقات تغذیه به چاپ رسیده نشان می‌دهد، افرادی که تخم‌مرغ می‌خورند در طول روز کالری کمتری دریافت خواهند کرد.



شنبه: هر وقت سر کار به شما تلفن شد یا برای‌تان پرونده یا نامه‌ای آوردند از جای‌تان بلند شوید. از جا بلند شدن یک و نیم برابر بیشتر از حالت نشسته کالری می‌سوزاند.


 

یکشنبه: یک خودکار بردارید و هر چه می‌خورید بنویسید. افرادی که به‌مدت دست‌کم 3 هفته از غذاهایی که می‌خورند یادداشت بردارند، یک و نیم کیلوگرم بیشتر از افرادی که این کار را انجام نمی‌دهند وزن کم می‌کنند.



دوشنبه: آرام و کامل غذا را بجوید. مطالعه منتشر شده در ژورنال تغذیه بالینی نشان داده با این کار 12درصد کمتر کالری دریافت خواهید کرد.



سه‌شنبه: جلوی تلویزیون غذا نخورید. تحقیقات در دانشگاه ماساچوست نشان داده، افرادی که این کار را انجام می‌دهند در طول روز 300 کالری بیشتر دریافت خواهند کرد.



چهارشنبه: هر هفته خودتان را وزن کنید. تحقیقات نشان داده از هر 4 نفری که در کاهش وزن خود موفق بوده‌اند 3 نفر این کار را انجام داده‌اند.



آخر هفته: پیاده‌روی کنید البته پیاده‌روی تند. در این صورت در عرض 15 دقیقه، 16 کالری خواهید سوزاند. اگر این کار یک ساعت باشد چه بهتر است.



شنبه: حوصله ندارید روز اول هفته ورزش کنید؟ اصلا ایده خوبی نیست. اگر امروز ورزش نکنید 61 درصد احتمال دارد، هفته بعد هم ورزش اول هفته را کنار بگذارید.





یکشنبه: موقع ناهار به‌جای آب سیب، خود سیب را بخورید. تحقیقات نشان داده با این کار احساس سیری و رضایت بیشتری خواهید داشت. در این صورت 15درصد کمتر کالری دریافت خواهید کرد.



دوشنبه: قندوشکر باعث چاقی می‌شود، بنابراین آن‌ها را کنار بگذارید. در این هفته سعی کنید غذاهای شیرین مثل نوشابه، شیرینی، آب‌نبات، کلوچه، آبمیوه‌های صنعتی و بستنی را کنار بگذارید.



سه‌شنبه: شیک درست کنید. 55 گرم پودر پروتئین آب پنیر(Whey) در طول روز به‌مدت 23 هفته می‌تواند شما را حدود 2 کیلوگرم لاغر کند البته بایدآن را با کربوهیدرات‌های پیچیده بخورید.



چهارشنبه: در یخچال را باز کرده و در هر طبقه مواد غذایی بگذارید. یادتان باشد اگر غذاهای سالم در خط دیدتان باشد 7/2 برابر بیشتر ممکن است آن‌ها را بخورید.



آخر هفته: با یک شام عالی به‌خودتان جایزه بدهید اما یادتان باشد، قرار نیست این اتفاق همیشه بیفتد و رژیم شما را به هم بریزد.





 شنبه: خانه را تمیز کنید. محققان دانشگاه ایندیانا اشاره می‌کنند، افرادی که به بهداشت و تمیزی منزل اهمیت می‌دهند و به‌طور مرتب خانه را جارو و گردگیری می‌کنند، بالاترین سطح فعالیت فیزیکی را دارند.



یکشنبه: اگر فکر می‌کنید سرتان برای ورزش کردن بیش از حد شلوغ است در این فکر تجدیدنظر کنید: محققان معتقدند؛ 11 دقیقه ورزش روزانه به شما کمک می‌کند تا در طول روز چربی بسوزانید.



دوشنبه: شنا تاثیری فوق‌العاده در چربی‌سوزی دارد. زمانی که بدن خود را پایین می‌برید به‌مدت 3 ثانیه مکث کرده و بعد با حداکثر قدرت خود را بالا بکشید. هر چند بار که می‌توانید به همین شیوه شنا بروید.



 سه‌شنبه: نگذارید ظرف نان بیش از حد صبحانه شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. تحقیقات نشان داده وقتی تعداد نان سر صبحانه زیاد باشد 85 درصد مردم همه آن‌ها را خواهند خورد.



 چهارشنبه: قبل از ورزش آدامس نعنایی بجوید. نتایج مطالعه منتشر شده در ژورنال روان‌شناسی ورزش نشان داده، بوی نعنا سرعت دویدن و قدرت وزنه زدن را افزایش می‌دهد.



آخر هفته: برای صبحانه نان جو با درصد بالای غله بخورید. نتایج مطالعه منتشر شده در ژورنال تحقیقات تغذیه نشان داده، فیبرهای موجود در جو به‌مدت 4 ساعت اشتهای شما را تنظیم می‌کند.



 شنبه: هر وقت اندکی احساس کردید مثانه‌تان پر شده به دست‌شویی بروید و صبر نکنید. افرادی که قبل از هر وعده غذایی یک تا 2 لیوان آب می‌خورند در عرض 12 هفته حدود 2 کیلوگرم وزن کم خواهند کرد.



یکشنبه: موقع ورزش بین هر ست کمتر از یک دقیقه استراحت کنید تا سطح هورمون‌های موثر در سوزاندن چربی‌ها در طول ورزش بالا بماند.



دوشنبه: بشقاب خود را از روی ظرف روی گاز پر کنید نه از روی دیس روی میز. تحقیقات محققان دانشگاه کورنل نشان داده، در این حالت شما 35درصد کمتر غذا خواهید خورد.





 سه‌شنبه: شیب تردمیل باید حداقل روی 2 درصد تنظیم شده باشد تا دویدن شما با حداکثر شدت و حداقل همراه باشد. اگر شیب را بیشتر کنید کالری بیشتری خواهید سوزاند.



چهارشنبه: سوپ نخودفرنگی بخورید. خوردن یک کاسه کوچک سوپ نخودفرنگی 6 گرم فیبر وارد بدن شما می‌کند که در مقابله با چربی و کاهش وزن نقش موثری دارد.



آخر هفته: موقع حرف زدن با تلفن راه بروید. تلفن و موبایل را جایی دور از دسترس خود بگذارید تا وقتی زنگ خورد مجبور شوید مسافتی را راه بروید تا به آن‌ برسید.



شنبه: شیر بخورید. مطالعات دانشمندان استرالیایی نشان داده، خوردن یک لیوان شیر کم‌چرب قبل از ظهر به‌جای آبمیوه می‌تواند کالری دریافتی شما را تا 5/8 درصد کاهش دهد.



 یکشنبه: تبریک می‌گوییم. شما در آخر برنامه هستید. امروز می‌توانید انگور بخورید چون این میوه به‌خصوص نوع قرمز آن حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بی‌نظیری است که چربی خون را کاهش می‌دهد.
 

سالانه میلیاردها دلار پول برای خرید داروهای شیمیایی و هزاران ساعت وقت در باشگاههای ورزشی در سراسر جهان صرف رسیدن به وزن دلخواه میگردد.
• اما مضرات استفاده از داروهای شیمیایی حتی بعد از رسیدن به وزن دلخواه بسیار خطرناک بوده و ورزشهای دشوار نیز موجب پدید آمدن آسیب های جدی در افراد می باشد.
• از سویی دیگر دسترسی به مشاورین زبده تغذیه در هر لحظه امکان پذیر نبوده و درصورت امکان، هزینه های مربوط به آن بسیار گران است و رژیم های تجویز شده از سوی مشاورین تغذیه به علت عدم توجه به نیازهای ضروری بدن و ذائقه های متفاوت افراد موجب بروز مشکلات روحی و جسمی بسیاری در افراد جامعه می گردد.

• اما خبر خوب اینکه !
• امروزه با استفاده از کامپیوتر ، می توان ارزش دقیق مواد غذایی را تعیین و با کنترل میزان کالری مورد نیاز جهت افزایش و یا کاهش وزن بدون دارو ویا فعالیت ورزشی به سلامت و اندامی زیبا رسید.

 منبع برای توضیحات بیشتر:

http://niniweblog1.mihanblog.com/post/9

 
هفت غذای چربی سوز
خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در انها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت.
 
هفت صبح:  خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در انها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت.

این روزها لاغری، دغدغه بیشتر خانم ها و آقایان است و برای لاغرشدن تقریبا هر روشی را امتحان می کنند حتی راه های سخت! نکته اول اینکه برای لاغرشدن باید صبحانه کامل را درست سر ساعت مشخص بخورید اما شام نخوردن باعث خواب راحت می شود.

 اگر سیر و بی اشتها هستید خودتان را به خوردن غذا مجبور نکنید. مصرف مواد غذایی سنگین و چرب، روند هضم غذا را به تاخیر می اندازد. به این ترتیب بدن برای مدت بیشتری پر از کالری باقی می ماند و نیازی به کالری و انرژی جدید نخواهد داشت.

 البته برای لاغربودن نیازی به خوردن صبحانه سنگین و پرکالری مانند ساندویچ گردو و پنیر نیست. در ضمن می توانید در طول روز، یک میان وعده مانند میوه، ماست یا بسته های بیسکویت میل کنید. این مطلب به ما می آموزد که چگونه با اضافه کردن یک سری از مواد به رژیم غذایی به راحتی کاهش وزن را تجربه کنیم.




1- شیر و ماست کم چرب و پنیر

راز چربی سوزی این سه ماده، کلسیم موجود در آنهاست. ماست و شیر برای بدن بسیار مفید هستند و اگر می خواهید به نتیجه مطلوبی برسید بهتر است با بازنگری به 90 درصد مطالب روزنامه ها و مجلات مربوط به تغذیه از رابطه قوی بین کلسیم بالای جذب شده و بهبود ساخت ترکیبات مفید در بدن نهایت استفاده را ببرید.


2- جو دوسر

راز موجود در جو، فیبر فراوان آن است.

به جای استفاده از برنج، از خوردن جو دوسر همراه با شامتان لذت ببرید. این کار می تواند از ایجاد چربی در شکم جلوگیری کند.


3- چای سبز

راز نهفته در آن ماده کاتچین است.

براساس گفته های پروفسور کوین سی، کاتچین موجب افزایش متابولیسم و میزان سوزاندن چربی کبد می شود. برای به دست آوردن این امتیاز، چهار تا شش فنجان چای سبز کافئین دار در روز بنوشید و 180 دقیقه هر هفته ورزش کنید.


4- تخم مرغ

راز موجود در تخم مرغ، پروتئین آن است.

پروتئین از طریق راه های مختلفی موجب کاهش وزن می شود زیرا بدن تان انرژی و کالری بیشتری بریا شکستن غذاهای پروتئینی نسبت به دیگر غذاها مصرف می کند. پروتئین همچنین موجب می شود از طریق حجم ماهیچه ها کاهش وزن داشته باشید. به این ترتیب ماهیچه ها کالری بیشتری نسبت به چربی ها می سوزانند.

براساس گفته های دولاندکی، محقق تغذیه شناسی، پروتئین ها بهتر از کربوهیدرات ها گرسنگی را تعدیل می کنند. کاهش میزان کربوهیدرات ها باعث می شود از پروتئین ها در مسیر کاهش وزن استفاده شود.



5- گردو و بادام

راز بادام و گردو و چربی های مفید است که دارند.

تحقیقات نشان د هنده مفید بودن آجیل ها به ازای میزان فیبر، پروتئین و چربی های مفید آنهاست. این مواد موجب افزایش میزان حساسیت بدن به انسولین می شود و به کاهش وزن کمک می کند. گردو یکی از بهترین مواد غذایی دارای اسیدهای چرب امگا 3 است و بادام ها دارای فواید زیادی ازجمله داشتن کلسیم و استخوان سازی هستند.


6- ماهی قزل آلا

راز لاغری آن امگا 3 فراوان است.

خوردن چربی در هنگامی که سعی می کنید کاهش وزن داشته باشید به نظر دیوانگی است اما براساس تحقیقات مجله تغذیه انگلیس، مصرف زیاد اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی های دارای چربی مانند قزل آلا وجود دارند می تواند مانند چیزی باشد که دکتر به شما تجویز می کند. ایرن مونرو محقق دانشگاه نیوکاسل استرالیا می گوید اگرچه مکانیزم دقیق این مسیر ناشناخته است اما اسیدهای چرب امگا 3 موجب کاهش توده های چربی می شوند.

 تحقیقات دیگر نشان می دهد دو ساعت بعد از خوردن ماهی های چرب و بعد از مصرف امگا 2 احساس گرسنگی کمتر و رضایت بیشتری خواهید داشت. بنابراین بهتر است که حداقل دوبار در هفته از ماهی های چرب مانند قزل آلا استفاده کنید.



7- سرکه

راز آن در یک کلام، اسید است!

محققان می گویند سرکه موجب به جریان انداختن ژن هایی می شود این ژن ها تولیدکننده آنزیم هایی هستند که چربی ها را در هم می شکنند. اگر علاقه مند به امتحان آن هستید، روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه بخورید. شاید رقیق کردن آن با نوشابه اجازه بدهد طعم بهتری را تجربه کنید. 

منبع: bartarinha.ir
 
برچشبها:  با روش علمی جدید سایز اندام خود را کاهش دهید چگونه چطور رژیم غذایی میتواند موجب کاهش سایز شکم و اندام شود؟ هفت 7 غذاهای چربی سوز شامل سرکه ماهی قزل آلا و ... تخم مرغ ماهی رژیم درمانی  لاغری چاقی برنامه غذایی دقیق روزانه لاغری کاهش وزن سایز شکم اصول راه روش طرز لاغر شدن شیوه

مطالب تصادفی:

عروس فراری وسط بازی فوتبال !! + عکس

سنگ قبر جالب یک دختربچه سرطانی + عکس

لیست دعا برای ازدواج دختر دم بخت

آموزش شب اول عروسی به زبان فارسی

هستی
سلام.امیدوارم بتونم مطالب خوبی رو برای شما ارائه کنم.استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است hasti_l82@yahoo.com
مطالب روز